">
Friluftsliv Spesialistene AS
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Vi sprer glede der friluftslivet er tilstede

Retur & Frakt

 

1. Retur

 

Du har 14 dagers full returret når du handler hos oss. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta vare på originalemballasje, og ikke riv av etikett som har blir tatt av. Fyll Angrerettskjema og lett til i pakken du skal sende tilbake. Frakt kostnaden står du selv for.

Skriv dette på returen:

FRILUFTSLIV SPESIALISTENE AS
att. Retur
Solliveien 14B 1384 ASKER

 

2. Reklamasjon

 

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangel ved en vare.

 

Det vil si at du tar et bilde og send oss en e-post, med engang du har oppdaget problemet, før du sender varen, slik at vi kan hjelpe deg. Dette betyr at du kan få varen reparert, byttet, få pengene tilbake ller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen eller vare.

 

Vi refunderer rimelige fraktomkostningfer som du måtte ha i forbindelse med retur av reklamasjonen, og når reklamasjonen er berettiget.

 

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 3. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

3. Frakt

 

De fleste ordre vil være på vei til deg innen 2-3 arbeidsdager fra du legger igjen en bestilling. En sjelden gang kan det være at vi er ute i naturen uten dekning, siden vi er et små selskap. Men vi går garantert lange mil for å komme tilbake på jobb for å levere deg varer. Vi sender varer med posten.

Sjekk alltid varerene når du har mottatt dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas. Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil ble trukket for kostnader dette medfører.

 

3. Reparasjon. 

Vi er opptatt av du skal være fornøyd som kunde. Er det en vare som du trenger hjelp med, vil vi forsøke å fikse det selv, til gjenngled for et reparasjon avgift eller så kan du bli videreført til en som er spesielt dyktig på området.

For Nortent reparasjoner, så anbefales det at du benytter deres side da de selv kan videresende til deres Service Senter om de finner ut av reparasjon er aktuelt. De setter også pris på tilbakemeldinger på varer som kan utbedres, dersom det er tilfelle.   

 

Trenger du hjelp?

Kontakt oss post@friluftslivgleder.no for flere spørsmål angående frakt, returer eller reklamasjoner.

 

Trykk ENTER for å søke